Máte bolesti ramenného kĺbu?

Ramenný kĺb je súčasťou ramenného pletenca, ktorý je funkčne aj anatomicky zložitý. Bolesť v ramennom kĺbe môže postihnúť človeka v každom veku. Dôležité je neignorovať ju a zistiť jej príčinu. Na základe nášho odborného vyšetrenia vám pomôžeme nájsť vhodnú liečbu, vďaka ktorej sa vám určite uľaví.

Čo môže byť príčinou bolesti v ramene?

Mladší pacienti trpia bolesťami ramien zväčša kvôli pracovnému alebo športovému preťaženiu kĺbu. U starších pacientov si všímame výrazné degeneratívne zmeny.

Bolesť v ramennom kĺbe však môže vyplývať aj z postihnutia jednotlivých komponentov kĺbu. Často sa v našej ordinácii stretávame s poruchou rotátorovej manžety, entezopatiou, kapsulitídou, burzitídou, tendinitídou alebo traumatickými zmenami. Príčinou môže byť tiež bolesť, ktorá vychádza z okolitých štruktúr, ako je napríklad krčná chrbtica.

Ako zmierniť bolesť ramena?

Bolesť ramena zmiernime alebo úplne odstránime vďaka efektívnej a účinnej metóde. Ide o tzv. invazívnu anestéziologickú techniku – blokádu nadlopatkového nervu – ktorý zásobuje ramenný kĺb.

Ak ste rozhodnutý svoju chronickú bolesť riešiť, objednajte sa k nám na konzultáciu. Najprv by ste však mali absolvovať diagnostiku u ortopéda, vďaka ktorej spoznáme príčinu bolesti. Pokiaľ už ste v sledovaní lekárov, no vaša analgetická liečba nie je dostatočná, radi vám pomôžeme. Na konzultácii vám vysvetlíme, ako liečba u nás prebieha, prípadne vám navrhneme individuálny terapeutický plán.

Neváhajte nám zavolať alebo nás kontaktovať prostredníctvom tohto formulára.