Seklo Vás?

Bolesti chrbtice a chrbta sú častou príčinou pracovnej neschopnosti u ľudí v produktívnom veku. Keďže zahŕňajú nehomogénnu skupinu ochorení, môžete sa s nimi stretnúť pod rôznymi názvami – polytopný VAS, lumbago, lumbalgia, LIS, pseudoradikulárny či radikulárny syndróm. Ide zväčša o akútny a bolestivý stav, ktorý výrazne redukuje kvalitu života a až na niekoľko dní vás môže vyradiť z bežných činností.

„Seknutie“ je najlepšie riešiť ihneď. Ponúkame vám preto rýchlu a dostupnú prvú pomoc. Staviame na promptnosti, a tak si s vami v prípade potreby dohodneme expresný termín aj mimo našich ordinačných hodín.

Ako dlho trvá seknutie v krížoch, krku alebo chrbtici?

„Seknutie“ je veľmi nepríjemný a bolestivý problém. Z pracovného nasadenia vás dokáže vyradiť na niekoľko dní, jeho následky však môžete pociťovať ešte niekoľko ďalších týždňov. Bolesti chrbtice a chrbta majú zároveň recidivujúci charakter, čo znamená, že sa môžu opäť vrátiť.

Ak ste pre bolesti chrbta či chrbtice v sledovaní u svojho neurológa alebo ortopéda, a prejavilo sa u vás akútneho zhoršenie zdravotného stavu, vieme vám rýchlo a profesionálne pomôcť.

Čo pomôže na seknutie v krížoch alebo inej časti chrbtice?

Pokiaľ vás seklo v krčnej chrbtici či krížoch, poskytneme vám komplexnú liečbu zameranú na zmiernenie príznakov tohto ochorenia. Dohodneme si s vami expresný termín, počas ktorého zrealizujeme izolované vyšetrenie iba na oblasť, v ktorej pociťujete bolesť. Pokiaľ zistíme, že ide o akútny myofasciálny syndróm, navrhneme vám vhodný terapeutický plán na najbližšie 2 – 3 dni a aplikujeme adekvátnu liečbu. Plán bude pozostávať z farmakologických aj nefarmakologických postupov.

Vďaka vhodnej terapii dokážeme zmierniť vašu bolesť a prinavrátiť vás čo najskôr do vášho normálneho života. Ak máte naliehavý problém, objednajte sa na konzultáciu a odborné vyšetrenie.

Objednajte sa k nám telefonicky alebo vyplňte formulár a spoločne nájdeme najvhodnejší možný termín.