Trápi vás migréna?

Pod migrénou rozumieme záchvatovité bolesti hlavy, ktoré vznikajú ako komplexná reakcia organizmu na určité spúšťacie mechanizmy. Pacienta dokážu poriadne potrápiť, nakoľko počas záchvatu nie je schopný takmer žiadnej činnosti. Na našej klinike sa nám však úspešne darí využívať neinvazívnu metódu liečby migrény, vďaka ktorej sa našim pacientom značne uľavilo.

Príznaky migrény

Migréna je ochorenie charakterizované silnými atakmi pulzujúcej bolesti hlavy rôznej intenzity, ktoré trvajú niekoľko hodín až niekoľko dní. Bolesť hlavy je zväčša jednostranná, pulzujúca, bodavá a ťahavá. Súčasťou klinického obrazu sú aj vystupňované vegetatívne príznaky, ako je precitlivenosť na svetlo či zvuk, pocit na zvracanie alebo dokonca až samotné zvracanie.

Liečba migrén patrí výhradne do rúk neurológa, ktorý sa zameriava na kontrolu akútnych  záchvatov a profylaktickú liečbu. Takáto terapia by mala predchádzať vzniku nepríjemných záchvatov.

Liečba migrény na našej klinike

Na našom pracovisku realizujeme neinvazívnu metódu liečby migrény. Ide o blokádu ganglion sphenopallatinum, ktorú vykonávame ako jediní v regióne. Vďaka tomuto terapeutickému zákroku dokážeme ovplyvniť akútny záchvat migrény, a zároveň pôsobíme profylakticky – čo znamená, že frekvencia a intenzita záchvatov sa podstatne zníži.

Tento výkon realizujeme s vysokou úspešnosťou už viac ako rok. Je vysoko efektívny, účinný a máme s ním skvelé výsledky. Ide o neinvazívnu metódu, ktorá si nevyžaduje žiadne operačné postupy, pichanie ihlou alebo iné nepríjemné procedúry. Jedinou podmienkou pre výkon tejto terapie je lekársky nález, t.j. pôvod bolestí hlavy musí byť neurologického charakteru a pacient musí byť na migrény v sledovaní neurológa.

S liečbou migrény vám radi pomôžeme. Objednajte sa na konzultáciu telefonicky alebo vyplňte formulár.